FAQs

Raspundem, pe scurt, unor intrebari comune.

Informatii despre livrare

 

 Ce metode de transport sunt disponibile?

Produsele vor fi livrate prin curierat rapid (Fan Courier). Daca esti din Bucuresti, suna-ne si poti ridica produsul de la noi.

 Cand primesc coletul?

In 24 de ore de la confirmarea telefonica a comenzii. Asta daca nu cumva sunt inundatii, nisori, cutremure, eruptii vulcanice, tornade, atacuri extraterestre sau alte calamitati.



Informatii despre plati

 

 Ce metode de plata sunt acceptate?

Singura metoda de plata este prin ramburs. Plata se face la curier, in momentul in care primiti produsul.



Comenzi si Retururi

 

 Cum plasez o comanda?

Alegi produsul sau produsele dorite, le adaugi la cosul de cumparaturi si completezi datele de livrare.

 Trebuie sa am cont ca sa pot plasa o comanda?

Nu este obligatoriu sa aveti cont, insa, daca va plac produsele noastre si vreti sa mai cumparati ceva de la noi ulterior, un cont va scuteste de introducerea datelor specifice comenzii. Un cont ne ajuta pe noi sa rasplatim clientii fideli, si sa ii punem la curent cu ce se mai intampla pe siteul nostru. Nu va faceti griji, nu o sa va trimitem spam.

 Pot sa anulez sau modific o comanda?

Se poate, doar daca nu a fost deja expediata.

 Pot returna un produs?

Da, in maxim 10 zile lucratore de la primirea coletului. Produsul trebuie sa fie in aceeasi stare ca atunci cand l-ati primit (fara semne de uzura, cu ambalaj intact). Trebuie doar sa ne contactati, sa ne trimiteti produsul prin curier, iar noi vom returna contravaloarea lui imediat ce il primim. Costurile de curierat nu vor fi returnate. Desigur, daca am trimis alt produs decat cel comandat, sau am facut orice alta eroare, vom returna si costurile de curierat.